Sector

Retail

Retail

Retail schoonmaak en aanvullende diensten

ICS is al meer dan 20 jaar werkzaam in de retail. Vooral bij landelijke ketens waar een uniforme aanpak gevraagd wordt, vervullen we een breed pakket aan facilitaire taken. Zoals algemene winkel schoonmaak, reinigen van de schappen en de glasbewassing, onderhoud van de koffiemachines, gladheidsbestrijding en het verzorgen van de binnenbeplanting.

Dat doen we volgens het work journey-principe: welke route legt een consument af in een winkel? En welke diensten en gedrag van onze medewerkers dragen bij aan een hogere klantbeleving? Daar spelen we vervolgens met onder andere de schoonmaak van de winkel op in.

Van een uitnodigende entree, een gastvrije ontvangst, een opgeruimde winkel, tot aan een hygiënisch en lekker ruikend pashokje. Slim en efficiënt. Een optimale winkelbeleving creëren wij samen met onze facilitaire ketenpartners. Zo realiseren wij een optimale winkelervaring voor consumenten en ontzorgen wij de store manager en zijn team. Samen elke dag beter!

Retail

Winkel schoonmaak met oog voor beleving

Binnen de retail schoonmaak is beleving een belangrijke factor. ICS zorgt ervoor dat de winkel bij opening altijd helemaal schoon is. Extra aandacht geven wij bij winkel schoonmaak aan de entree en de pasruimtes. Maar voor een optimale winkelbeleving focussen wij niet alleen op winkel schoonmaak, ook prikkelen wij de beleving door middel van slimme geurconcepten, passend bij de doelgroep.

Daarnaast zijn wij de ogen en oren van de winkelmanager en geven wij gevraagd en ongevraagd advies. Bijvoorbeeld over molest, een kapotte lamp of loshangend gordijn van een pashokje.

Retail

Elke dag beter

Om ieder contractjaar opnieuw optimalisatie van onze diensten te realiseren, zetten wij ons Continu Verbeter Programma (CVP) in. Hierbij kijken wij niet alleen naar winkel schoonmaak, maar naar het gehele facilitaire plaatje. Dit zorgt voor uniformiteit, synergie, duurzaamheid en innovatie in het contract.

Kijkend naar een langere periode identificeren we met ons CVP trends en bepalen we per winkel van onze klant of deze positief of negatief afwijkt van de norm (benchmarking). Voor die locaties stellen wij een optimalisatieplan op.

Klant aan het woord
“Wij zijn content dat we na een eerdere samenwerking weer bij elkaar gekomen zijn. ICS is een no-nonsens bedrijf met een duidelijke communicatie en korte lijnen. Laagdrempelig, what you see is what you get"
Paul Döll
Facilitair Manager H&M

VRAAG NU VRIJBLIJVEND EEN OFFERTE AAN

Isabel van Dijk
Servicedesk