Sector

Langdurige zorg
(Care)

Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg

Wij zijn het
verlengstuk
van de zorg

We snappen dat u het liefst doet wat aan het eind van de dag het verschil maakt: zorg verlenen. Logisch. Met alle aandacht die het vraagt. Alleen is dat in de praktijk vaak minder makkelijk dan zou moeten.

Onze medewerkers van Zorg & Welzijn helpen graag waar ze kunnen met het leveren van professionele facilitaire ondersteuning. Zodat u zich volledig kunt richten op wat telt: de cliënt.

Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg

Een volledig facilitair pakket

Huishoudelijke taken, het verzorgen van maaltijden, een kleine technische klus: laat dat gerust aan ons over. Ook zorgen we ervoor dat verbruiksartikelen in sanitaire voorzieningen op voorraad zijn, de was is gedaan en er verse koffie en thee op tafel staat. ICS is dus veel meer dan een schoonmaakbedrijf alleen.

Als uw complete facilitaire partner reiken we u graag de hand. Zo ervaart u minder werkdruk en heeft u meer ruimte voor waar het écht om draait: volledige focus op het verlenen van zorg.

Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg

Onze medewerkers zijn TOET

Een facilitair specialist van Zorg & Welzijn is TOET, oftewel Trots, heeft Oog voor detail, toont Eigenaarschap en is Trouw. Dat weten we zeker, want het zijn competenties waarop wij selecteren bij indiensttreding en die wij continu blijven trainen. Onze medewerkers in de zorg volgen daarom, naast de basisopleiding schoonmaak, ons TOET-programma dat ieder jaar herhaald wordt.

Verder volgen zij een verdiepende vakopleiding passend bij het type zorginstelling, een training ‘omgaan met agressie’ (GGZ) én de hospitalitytraining Service met een glimlach. Die volgen ze bij onze eigen ICS Academy op ons hoofdkantoor in Eindhoven.

Langdurige zorg (Care)
Langdurige zorg

Samen met cliënten

Vanuit onze Consultancy-afdeling kijken wij samen met de klant hoe de totale facilitaire dienstverlening verbeterd kan worden en daardoor bijdraagt aan het verhogen van de zelfredzaamheid van cliënten.

Denk bijvoorbeeld aan het ontwikkelen van een app voor het doorgeven van huishoudelijke taken aan bewoners. De app geeft door middel van push meldingen eenvoudige opdrachten. Dit bespaart enerzijds kosten voor de instelling en draagt anderzijds bij aan een zinvolle dagbesteding.

Klant aan het woord
“De werkzaamheden bij Reinaerde zijn divers. Van regulier onderhoud, specialistische reiniging, het leveren van middelen en materialen tot aan vervanging of het opleiden, coachen en ondersteunen van onze eigen facilitaire dienst. Ik ben vooral enthousiast over de objectleiders van ICS. Die zijn pro-actief en flexibel. Het is met hen erg prettig samenwerken”
Myra Dielen
Coördinator Facilitaire Dienstverlening Reinaerde

VRAAG NU VRIJBLIJVEND EEN OFFERTE AAN

Isabel van Dijk
Servicedesk