Sector

Kantoren

Kantoren
Kantoren

Kantoren schoonmaak

Bij ICS geloven we al meer dan 45 jaar dat een schone en gezonde werkomgeving mensen productiever en gelukkiger maakt. Om een optimale werkomgeving te creëren, werken we bij het schoonmaken van kantoren volgens het work journey-principe: welke route legt iemand af in een kantoor? En welke diensten en welk gedrag van onze medewerkers dragen bij aan de beleving? Zo dragen wij bij aan een optimale dagelijkse schoonmaak op kantoor.

Van een frisse entree en een gastvrije ontvangst, een gezonde maaltijd en een schone werkplek, tot aan de lekkere koffie en thee op een fijne ontmoetingsplek; naast kantoren schoonmaken kunnen wij diverse andere facilitaire diensten verzorgen. Slim en efficiënt. En dat samen met onze facilitaire ketenpartners. Zo werken wij: Samen elke dag beter!

Kantoren
Kantoren
Kantoren
Kantoren
Kantoren

Maak kennis met onze Facility Host

Zoekt u een breed inzetbare medewerker met verstand van hygiëne én beleving? Die verantwoordelijk is voor de dagelijkse schoonmaak op kantoor en die daarnaast gastvrijheid en proactiviteit als tweede natuur heeft? Doe dan een beroep op de Facility Host van ICS.  De Facility Host is naast de schoonmaak van kantoren verantwoordelijk voor tal van servicewerkzaamheden. Zoals gestroomlijnde vergaderservices, vriendelijke ontvangst van gasten, nette bediening en dergelijke.

Daarnaast ondersteunt hij/ zij bij ad hoc werkzaamheden en de opvolging van meldingen. Oftewel, een breed inzetbare gastvrije servicemedewerker die direct in contact komt met u, uw medewerkers en uw gasten. Naast de volledige vakopleiding voor het schoonmaken van kantoren volgen alle Facility Hosts van ICS het hospitalityprogramma Service met een Glimlach in de ICS Academy.

Kantoren
Kantoren
Kantoren
Kantoren
Kantoren
Kantoren
Kantoren

Optimize; datagestuurd kantoren schoonmaken

Het eerste hightech facilitaire bedrijf ter wereld, dát is onze stip aan de horizon! Hierbij zijn wij opinieleider met betrekking tot het gebruik van de aanwezige databronnen in het gebouw. Deze vullen wij aan met gegevens van bewegingssensoren om de soft services zo in te plannen dat zij optimaal kosteneffectief zijn en de kwaliteit opleveren die onze klant voor ogen heeft.

Een voorbeeld: Sensoren (op bijvoorbeeld de toegangsdeuren) brengen ruimtegebruik in kaart, waarop wij de optimale looproutes bepalen en intensiteit en frequentie van onze diensten afstemmen. Zo kunnen wij op een uiterst efficiënte wijze kantoren schoonmaken.

Kantoren

Waardecreatie in de volle breedte van de facilitaire keten

ICS gelooft in de kracht van het maken van verbindingen tussen de verschillende ketenpartners bij onze opdrachtgever. Iedere schakel brengt immers specifieke kennis en ervaring met zich mee. Door dit samen te brengen in een facilitaire coalitie, neemt de waardecreatie voor de klant exponentieel toe. Zo richten we ons dus niet alleen op het schoonmaken van kantoren, maar op het creëren van waarde.

Samen werken we business cases uit, bijvoorbeeld voor het realiseren van extra efficiency, een duurzame bedrijfsvoering of verhogen van de klant- en medewerkerstevredenheid.

Klant aan het woord
"Samen willen we Zuid-Holland elke dag beter maken. We hebben de ambitie om ook onze bedrijfsvoering en facilitaire activiteiten zo duurzaam en circulair mogelijk in te richten. Steeds vaker zijn dit ook onderwerpen van gesprek met ICS om te kijken in hoeverre zij daar een rol in kunnen spelen. Samen kijken en denken we hierin vooruit!”
Laudi van den Dijkgraaff
Contractmanager Huisvesting en Vastgoed Provincie Zuid-Holland

VRAAG NU VRIJBLIJVEND EEN OFFERTE AAN

Isabel van Dijk
Servicedesk