Nieuwsbericht

ICS Groep opnieuw beste schoonmaakbedrijf in MT1000

Met trots maken we bekend dat ICS Groep opnieuw is uitgeroepen tot beste zakelijke dienstverlener in de categorie Schoonmaak van de Management Team 1000. Vorig jaar behaalden we ook de eerste plaats. De MT1000 is een gerenommeerd onderzoek onder meer dan 2.002 bedrijven dat wordt uitgevoerd door de Universiteit van Amsterdam.

Trots op onze mensen

“Wij zijn heel erg trots dat we voor het tweede jaar op rij onszelf het beste schoonmaakbedrijf van Nederland mogen noemen. Voor ons is het een bevestiging dat we, samen met ons team, op de juiste weg zijn. Het bewijs dat het proces van continue verbeteren in onze organisatie geborgd is. Hierdoor leveren we daadwerkelijk een bijdrage aan de strategische doelstellingen van onze klanten. Dit onderzoek toont aan dat we daarin slagen!”, aldus een verheugde Bart van der Sluijs, directeur  ICS Groep.

Nummer 1 schoonmaakbedrijf

In de categorie Schoonmaak staat ICS Groep op de eerste plaats.

  1. ICS Groep
  2. VLS Groep
  3. ISS Facility Services
  4. Hago (Vebego)
  5. HECTAS Facility Services
  6. Schoonmaakbedrijf Victoria
  7. CSU
  8. Asito
  9. Succes Schoonmaak
  10. Atalian (incl. Temco Facility Services)

ICS krijgt in het onderzoek een Net Promoter Score:

  • Klantgerichtheid: *****
  • Producteigenschap: *****
  • Excellente uitvoering: ****

MT1000 editie 2019

In de complete lijst staat ICS Groep op plek 18!

Artikel MT1000

In een   business story  vertelt Bart van der Sluijs meer over de aanpak en filosofie van ICS Groep. “Met service zorgen we dat klanten langer bij ons blijven. Als de kwaliteit goed is, waarom zouden ze dan wisselen? We zorgen net zo goed voor onze klanten als voor onze medewerkers en zijn bereid net een stapje harder te lopen”.

Over Management Team 1000

Aan de MT1000 van 2019 hebben 5.178 beslissers meegewerkt. Zij beoordeelden 2.002 verschillende bedrijven op basis van hun ervaringen met deze bedrijven. Het onderzoek doet uitspraken over de prijsstelling, de service, de support, de communicatie en de klachtafhandeling van de onderzochte bedrijven. Daarnaast speelt de NPS (Net Promoter Score) of de mate waarin het bedrijf wordt aanbevolen aan anderen een belangrijke rol in het onderzoek. Het onderzoek is uitgevoerd door de Universiteit van Amsterdam.